mandag den 3. august 2009

Jeg fandt min sjæl på Galápagos

Har sovet udmærket, men er alligevel dødtræt da telefonen ringer allerede kl. 5.30. Morgenmaden er i restauranten, også på 7. etage – det er endnu ikke helt lyst, men vi aner alligevel den flotte udsigt udover Quito. Så er der afgang til lufthavnen.

På vejen udfylder vi i fællesskab med Vinni et evalueringsskema omkring højlandsdelen – og det er ikke mange ting, som får mindre end ”Excellent”. Juan Carlos og Claudio scorer selvfølgelig toppoint. Så er det tid at tage endnu en afsked – og bestemt ikke nemmere. ”Vi ses”. Så er der vidst ikke meget mere at fortælle – vi kom hjem til Danmark uden problemer.



Sluttelig skal lyde en STOR TAK til Tom Søndergaard, som arrangerede begge mine rejser, til rejseleder Vinni Madsen for ”så meget”. Til Marco Polo og Klein Tours for en fantastisk gennemført og planlagt rejse – topprofessionelt.

Jeg fandt min sjæl på Galapagos – men den ville ikke med hjem – så jeg er begyndt at spare op igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar