mandag den 20. juli 2009

Af sted til Ecuador og Galápagos

Misserne er afleveret i pension, hesten er klappet farvel for de næste 16 dage – og jeg er igen på vej - på vej til spændende eventyr – det ved jeg, for det er kun 8 måneder siden jeg sidst har været i Ecuador og på Galápagos - nu er jeg på vej tilbage – for at hente min sjæl – for den er nemlig blevet derude...

Afgang fra Kolding mod Kastrup Lufthavn, hvor den første mulighed byder sig, for at hilse på de mennesker, som jeg skal dele mine oplevelser med de næste 16 dage…Det er altid et spændende møde - alle er glade, forventningsfulde og særdeles åbne – og dog skuler man lidt ud af øjenkrogene og danner sig hurtigt sin egen mening.

Vi mellemlander kort i Amsterdam, inden vi sætter os godt til rette i sæderne for de næste 9 timers flyvning, som veksler alt imellem at blunde, drikke rødvin, se film og lægge kabale.

Vi har et kort stop i Guayaquil – inden den sidste etape til Quito – som er hovedstaden i Ecuador. Vi lander kl. 02.45 - dansk tid, hvilket vil sige kl. 07.45 – ecuadoriansk tid - i solrigt og næsten skyfrit vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar